درباره سنگ تراورتن چه می دانید
نوشته شده توسط : admin

نه همه سنگ تراورتن همانند است. این یک واقعیت است! فروشگاه در اطراف و شما وب سایت های متعدد پیدا سنگ تراورتن از یک شرح و یا یکی دیگر از اما طبیعت عمومی از "تراورتن" برخی از خرده فروشان اینترنت را آسان به فروش تراورتن کیفیت پایین به عنوان "کیفیت حق بیمه". ما یکی از آنها نیستیم و می توانیم این را نشان دهیم.

بخشی از مشکل، ماهیت تراورتن است. با توجه به ماهیت عمومی آن، مقایسه پیشنهادات شرکت های مختلف غیرممکن است. پس از همه، آن را مانند پسر عموی مرمر خود را که در آن هر محصول تنها از یک منبع می آید نیست. به عنوان مثال، سنگ مرمر سایه نقره ای از یک معدن استخراج می شود و به طور کلی با یک نام در بازار می شود. سنگ تراورتن از بسیاری از معادن مختلف استفاده می شود، اما هنوز فقط "تراورتن" نامیده می شود.

تراورتن چیست؟

تراورتن نوعی از سنگ آهک است که توسط چشمه های گرم معدنی به نام کارست ذخیره می شود. جنبش آب از چشمه ها تراورتن را تخریب می کند و باعث ایجاد سوراخ در ساختار سنگ می شود. ساختار تراورتن را می توان به یک لانه زنبوری مقایسه کرد که در آن جیب های کوچک یا حفره های موجود در داخل سنگ وجود دارد. هنگامی که به کاشی برسد، اینها به عنوان سوراخ در سطح در معرض قرار می گیرند. این حفره ها می توانند توسط کارخانه ساخت کاشی با یک پرکننده سیمان بر روی آن باز یا پر شوند. گاهی اوقات یک پرکننده رزین به خصوص در تراورتن جلا استفاده می شود.

درجه ها و کیفیت های مختلف سنگ تراورتن:

با تمرکز بر "تراورتن ترک" و "پر شده" در شرایط کیفیت، سنگ های تراورتن به طور کلی به سه دسته مختلف طبقه بندی می شوند:

اولین انتخاب [aka Quality Export]

سنگ تراورتن استاندارد [بعنوان استاندارد در ترکیه]

سنگ تراورتن انتخاب تجاری




:: برچسب‌ها: سنگ تراورتن ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: